22:30 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بانک اقتصاد نوین

شفافیت، مزیت اصلی عرضه ملک در بورس کالا
نماد برتر- بورس کالا در حالی چهارشنبه هفته جاری میزبان عرضه یک باب واحد تجاری شرکت شهر جدید پردیس خواهد بود که یک معامله‌گر کالایی ایجاد شفافیت قیمتی بازار مسکن را یکی از مهمترین مزایای این معاملات دانست و حضور پررنگ و مستمر نهادهای دولتی و بانک‌ها برای عرضه اموال مازاد را راهکار اصلی برای پا گرفتن این معاملات عنوان کرد.
اقتصاد نوین سودده شد
نماد برتر - «بانک اقتصاد نوین» هر چند هنوز در تراز منفی به سر می برد اما؛ در سال 98 مجددا به دایره سبز سوددهی بازگشت.
خداحافظی در صعود!
نماد برتر- شاخص بورس تهران امروز به عنوان آخرین روز کاری سال ۱۳۹۸ و برخلاف روز گذشته، صعودی بود و بیش از ۱۰ هزار واحد رشد کرد.
بورس منفی شد
پایگاه خبری راد: امروز هیجانات در بازار سهام در جهت منفی نمود پیدا کرد و صف‌های فروش پررنگ‌تر شد. در این روزها، میزان تولید و فروش شرکت‌های بورسی نیست که نماگر اصلی بازار سرمایه را جابجا می‌کند اخبار است که تاثیر بسزایی در فراز و فرود قیمت‌ها دارد.
از مقاومت مدیرعامل تا نگرانی هیات مدیره/سپرده های مردم از اقتصاد نوین پرکشیدند!
پایگاه خبری راد: گزارش عملکرد مالی بانک اقتصاد نوین نشان می دهد که این بانک ۲۴۴ میلیارد تومان از سپرده های مردمی را از دست داده است.
رکورد بیشترین کاهش قیمت در بورس شکست
پایگاه خبری راد: در حالی که طی هفته‌های گذشته بورس تهران هر لحظه در جهت مثبت رکوردشکنی کرد، امروز فعالان بازار با کاهش شدید قیمت‌ها و عرضه‌های شدید مواجه شدند و حرکت توده‌واری برای عرضه جو بازار سهام را فرا گرفت و شاخص بورس "رکورد بیشترین کاهش" را در سال ۱۳۹۸ شکست.
بورس بازهم کانال‌شکنی کرد
پایگاه خبری راد: یک روز مانده به پایان روز کاری سال ۱۳۹۷ فعالان بازار سهام شاهد رشد قیمت اغلب گروه‌ها هستند؛ به طوری که امروز نماگر اصلی بازار سرمایه سه بار کانال‌شکنی کرد و از نیمه کانال ۱۷۵ هزار واحدی بالاتر رفت.
دست در جیب مردم نکنید!
پایگاه خبری راد: یک کارشناس بانکی معتقد است که اصرار بر پرداخت سود و مالیات علی‌الحساب محقق نشده بانک مرکزی از محل خرید و فروش ارز، تورم‌زا بوده و در حقیقت دست در جیب مردم کردن است و هزینه آن را مردم پرداخت خواهند کرد.
تاثیر بازار متشکل ارزی بر نرخ ارز
پایگاه خبری راد: شورای پول و اعتبار در هفته گذشته مقررات حاکم بر بازار متشکل ارزی را تصویب کرد و یک کارشناس بانکی شرایط معاملات در این بازار و شکل اداره آن در دنیا را تشریح کرد و گفت که شکل‌گیری این بازار به ثبات نرخ ارز کمک می‌کند.
شایعات را باور نکنید
پایگاه خبری راد: پس از اختلاس و فرار مدیرعامل وقت بانک ملی در سال ۱۳۹۰، بازار شایعه‌پراکنی اختلاس فرار مسئولان بانکی کشور داغ شده و چند روز پیش برای دومین بار شایعاتی بی‌اساس در مورد یکی از بانک‌های خصوصی کشور مطرح شد.
بورس با افت قیمت پاییز را تمام کرد
پایگاه خبری راد: امروز معامله‌گران بازار سرمایه شاهد کاهش قیمت در سهم‌های فلزی و معدنی بودند، اما بانکی‌ها در حرکتی متفاوت به افزایش شاخص‌های بازار کمک کردند.
ورق برگشت، بازار سهام مثبت شد
پایگاه خبری راد: بازیگران بازار سهام امروز شاهد تقویت قیمت‌ها بودند این بازار برای بار دیگر توانست در سهم‌هایی شاهد تداوم رشد قیمت‌ها باشد هر چند که سهم‌های خودرویی عمدتا با صف فروش همراه شدند.
بیمه نوین از بازار پایه به بازار دوم فرابورس می‌رود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بیمه نوین می‌گوید شرایط خاصی در اقتصاد کشور نمی‌بیند، او معتقد است شاید با توجه به تحریم‌ها در بیمه‌های اتکایی به مشکلاتی رو به رو شویم ولی این موضوع هم با توجه به ذخیره یک میلیارد دلاری که برای بیمه‌های اتکایی پیش‌بینی شده حل می‌شود.
تشکیل صف‌های خرید در بورس تهران
پایگاه خبری راد: امروز بار دیگر بورس تهران شاهد رشد قیمت‌ها و صف پایدار خرید بود به طوری که قیمت ها در بسیاری از گروه‌ها از جمله نفت، استخراج کانه‌های فلزی و خودرو روند تا آستانه ۵ درصد افزایش یافتند.
بورس تهران شاهد کاهش قیمت در گروه‌های اصلی
پایگاه خبری راد: در حالی که در روز گذشته بورس تهران شاهد رشد قیمت در اکثر گروه‌های اصلی بود، امروز بسیاری از گروه‌ها از جمله خودرویی‌ها عمدتا کاهش قیمت را تجربه کردند، گروه‌هایی همچون سیمان و فرآورده‌های نفتی نیز با افت قیمت روبرو شدند.